Vissza normál nézetbe Nyomtatás

Releváns tartalom célcsoportonként

2024-01-15 10:34:27

Azt még az online marketingben járatlanok is tudják, hogy egy vállalkozásnak szüksége van online jelenlétre, ott kell legyen a releváns közösségi oldalakon. Azt már kevesebben gondolják végig, hogy miért fontos releváns tartalmakat gyártani és közölni rendszeresen ezeken a fórumokon.

Pedig ezeknek a tartalmaknak a minősége és relevanciája létfontosságú ahhoz, hogy a közösségi oldaladon folytatott tevékenységedet egyszer csak konkrét üzleti tranzakciókra, azaz profitra válthasd.

Ha nagyon bonyolultnak tűnik az, amit eddig leírtam, akkor olvass tovább, de azért minél előbb keress fel egy profit, például kérj ajánlatot a SocialWings online marketing ügynökségtől!

Az igények felmérése követők körében
A célközönséged érdeklődésének felmérése többféle módon lehetséges. Az alábbiakban néhány tippet találsz, amelyek segíthetnek ebben a folyamatban:

A Facebook Insights egy olyan eszköz, amely segítségével nyomon követheted az oldalad teljesítményét és a követőid aktivitását. Nézd meg a Demográfiai adatokat (Demographics), hogy láthasd, milyen korcsoportok és nemek vannak a legtöbben a követőid között. Az Érdeklődések (Interests) résznél megfigyelheted, milyen témákra kattintanak a legtöbben, és milyen oldalakat követnek még.

Készíts kérdőívet vagy felmérést a követőidnek, és kérdezd meg őket arról, milyen tartalmak érdeklik őket. Lehetőség szerint kínálj nekik valamilyen ösztönzőt a részvételért cserébe. Kérj visszajelzést a követőidtől a posztjaidról, és figyeld meg, mely tartalmakra reagálnak a legtöbben. Ezek a reakciók (like, megosztás, komment) segíthetnek eldönteni, mely tartalmak a legvonzóbbak.

Kitekintés
Nézd meg a versenytársaid Facebook oldalain közölt tartalmakat! Mi számít népszerűnek náluk? Ezek alapján elképzelheted, milyen tartalmakra van igény a célcsoportod körében is. Kövesd figyelemmel az iparágadban zajló eseményeket, és reagálj az aktuális trendekre.

Olyan tartalmakat ossz meg, amelyek relevánsak és érdekesek lehetnek a követőid számára. Kommunikálj aktívan a követőiddel. Kérdezd meg őket, milyen tartalmakat látnának szívesen az oldaladon, és vegyél részt a beszélgetéseikben.


Mire figyelj a tartalomgyártásnál?
Készíts egy tartalomtervet, amely segít abban, hogy strukturált és célzott tartalmakat hozz létre! Különböző témákban írj a vállalkozásodhoz kapcsolódóan. A rendszeres és friss tartalom segít abban, hogy a látogatók rendszeresen visszatérjenek az oldalra.

Írj olyan címeket és bekezdéseket, amelyek segítenek a keresőmotoroknak megérteni a tartalmadat. Használj kulcsszavakat, de természetesen és érthetően alkalmazd őket. Illessz be a tartalmaidba képeket, grafikákat vagy akár videókat is! A vizuális tartalom segít megragadni a látogatók figyelmét.

A tartalomgyártás folyamat, melyben fontos a rugalmasság és az alkalmazkodóképesség. Figyeld meg, hogyan reagálnak a látogatók a tartalmaidra, és finomítsd a stratégiádat a visszajelzések alapján. (x)


Online kaszinók
Magyarország
magyar online casino

Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online