Május 15-én a gödöllői képviselőtestület tagjai jóváhagyták a gödöllői önkormányzat által korábban életre hívott hat gazdasági társaság 2023-as gazdálkodási mutatóira vonatkozó beszámolót (mérleget).
Ember legyen alapján, aki képes a teljesség igényét szem előtt tartva kiigazodni a 2015 ősze óta húzódó, több milliárd forintos közpénzt felemésztő gödöllői városháza-projekt „kulisszái” között/mögött. Erre mi sem vállalkozunk, azonban időről időre újabb és újabb fejlemények, összefüggések bonyolítják vagy kibogozzák az erősen botrányszagú ügy szövevényes szálait.
A gödöllői képviselőtestület tagjai idén a június 9-én esedékes helyhatósági választás előtti utolsó tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 15-én 9 igen szavazattal és 4 tartózkodással elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2023. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
Sávokat elválasztó betonelemeknek ütközött egy kamion január 17-én, a kora reggeli órákban az M3-as autópálya 31-es kilométerénél, Gödöllő közelében. Az ütközés következtében a teherautó a betonkorláton fennakadt és az úttesten keresztbe fordult. A gödöllői hivatásos tűzoltók átvizsgálták a járművet, majd biztosították a helyszínt. A kamiont tűzoltódaru és egy kamionmentő cég darujával a betonkorlátról leemelték, az úttestre visszahelyezték, ezzel megszüntették a forgalmi akadályt. A műszaki mentés ideje alatt az autópálya érintett szakaszát lezárták, így jelentős torlódás alakult ki – tudatta hírportálunkkal Csámpai Attila, a Pest Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője.
Az órákig tartó dugót okozó balesettel kapcsolatosan a police.hu oldalon megjelent hír szerint személyi sérülés nem történt. Fotó: Gödöllő HTP és KMSZ