Május 15-én a gödöllői képviselőtestület tagjai jóváhagyták a gödöllői önkormányzat által korábban életre hívott hat gazdasági társaság 2023-as gazdálkodási mutatóira vonatkozó beszámolót (mérleget).
Ember legyen alapján, aki képes a teljesség igényét szem előtt tartva kiigazodni a 2015 ősze óta húzódó, több milliárd forintos közpénzt felemésztő gödöllői városháza-projekt „kulisszái” között/mögött. Erre mi sem vállalkozunk, azonban időről időre újabb és újabb fejlemények, összefüggések bonyolítják vagy kibogozzák az erősen botrányszagú ügy szövevényes szálait.
A gödöllői képviselőtestület tagjai idén a június 9-én esedékes helyhatósági választás előtti utolsó tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 15-én 9 igen szavazattal és 4 tartózkodással elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2023. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
Terelőelem-javítást végez a Magyar Közút Nonprofit Zrt. az M3-as autópálya Budapest felé vezető oldalán, a 22-es és 28-as kilométerszelvények között, Gödöllő térségében október 11-20. között. Ebben az időszakban Budapest irányába sávelhúzással továbbra is két sávon haladhat a forgalom.
Ezzel egyidejűleg burkolatjavítást végeznek a szakemberek az M31-es autópályán, az M0-ás autóút felé vezető oldalon, az 5-ös kilométerszelvény környezetében. A forgalom az érintett szakaszon egy sávra szűkül, továbbá 80 km/órás sebességkorlátozás lesz érvényben – tájékoztatta hírportálunkat a Magyar Közút Nonprofit Zrt. Kommunikációs osztályának munkatársa.