Május 15-én a gödöllői képviselőtestület tagjai jóváhagyták a gödöllői önkormányzat által korábban életre hívott hat gazdasági társaság 2023-as gazdálkodási mutatóira vonatkozó beszámolót (mérleget).
Ember legyen alapján, aki képes a teljesség igényét szem előtt tartva kiigazodni a 2015 ősze óta húzódó, több milliárd forintos közpénzt felemésztő gödöllői városháza-projekt „kulisszái” között/mögött. Erre mi sem vállalkozunk, azonban időről időre újabb és újabb fejlemények, összefüggések bonyolítják vagy kibogozzák az erősen botrányszagú ügy szövevényes szálait.
A gödöllői képviselőtestület tagjai idén a június 9-én esedékes helyhatósági választás előtti utolsó tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 15-én 9 igen szavazattal és 4 tartózkodással elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2023. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
Március 14-i keltezéssel együttműködési megállapodás jött létre a gödöllői önkormányzat és a MÁV-HÉV Zrt. között. A Gémesi György polgármester és Keresztes Péter vezérigazgató által aláírt dokumentumban a felek – mások mellett – olyan célokat fogalmaztak meg, mint:
• a gödöllői HÉV-állomásokon található utcabútorzat állapotának, esetleges cseréjének felülvizsgálata a kulturált és kényelmes várakozás elősegítése érdekében. • a palotakerti HÉV-állomás területén – a tulajdonos MÁV-HÉV Zrt, engedélyével – P+R parkoló megvalósításának lehetősége. • a gödöllői HÉV-állomások és a MÁV-HÉV Zrt. kezelésében lévő zöldterület rendezése és folyamatos karbantartása. • az utastájékoztatást szolgáló táblák elhelyezése, állapotuk felülvizsgálata, szükség esetén cseréje. • új kerékpártároló(k) elhelyezésének vizsgálata.