Május 15-én a gödöllői képviselőtestület tagjai jóváhagyták a gödöllői önkormányzat által korábban életre hívott hat gazdasági társaság 2023-as gazdálkodási mutatóira vonatkozó beszámolót (mérleget).
Ember legyen alapján, aki képes a teljesség igényét szem előtt tartva kiigazodni a 2015 ősze óta húzódó, több milliárd forintos közpénzt felemésztő gödöllői városháza-projekt „kulisszái” között/mögött. Erre mi sem vállalkozunk, azonban időről időre újabb és újabb fejlemények, összefüggések bonyolítják vagy kibogozzák az erősen botrányszagú ügy szövevényes szálait.
A gödöllői képviselőtestület tagjai idén a június 9-én esedékes helyhatósági választás előtti utolsó tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 15-én 9 igen szavazattal és 4 tartózkodással elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2023. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
Huszonnégy órás összeurópai sebességellenőrzést – úgynevezett, Speedmarathont – hajt végre az Európai Közlekedésrendészeti Szervek Hálózata (TISPOL) április 21-én, csütörtökön 6 órától április 22-én, pénteken 6 óráig. Az akcióhoz 24 tagállam csatlakozott, hazánkban mintegy 900 helyszínen kísérlik meg kiszűrni a gyorshajtókat.
Az előzetes lakossági javaslatot is figyelembe véve, a rendőrég illetékesei kijelölték azokat a helyszíneket és időpontokat, ahol és amikor a traffipaxokat munkába állítják. Pest megyében 110 ilyen pont van, ebből Gödöllőn öt. Hogy hol? Itt:
♦ Szabadság út 30. vagy 65. 6-8 óra ♦ Klapka György u. 36. 13-14 óra ♦ Rét u. 69. 18.30-19.30 óra ♦ Szabadság út 209. 21-22.30 óra ♦ Dózsa György út 96. 3.30-5.15 óra