Május 15-én a gödöllői képviselőtestület tagjai jóváhagyták a gödöllői önkormányzat által korábban életre hívott hat gazdasági társaság 2023-as gazdálkodási mutatóira vonatkozó beszámolót (mérleget).
Ember legyen alapján, aki képes a teljesség igényét szem előtt tartva kiigazodni a 2015 ősze óta húzódó, több milliárd forintos közpénzt felemésztő gödöllői városháza-projekt „kulisszái” között/mögött. Erre mi sem vállalkozunk, azonban időről időre újabb és újabb fejlemények, összefüggések bonyolítják vagy kibogozzák az erősen botrányszagú ügy szövevényes szálait.
A gödöllői képviselőtestület tagjai idén a június 9-én esedékes helyhatósági választás előtti utolsó tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 15-én 9 igen szavazattal és 4 tartózkodással elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2023. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
Oldalára borult egy személyautó május 25-én, a délelőtti órákban délelőtt Gödöllőn, a Valkó felé vezető úton. A gépkocsiban csak a sofőr utazott, aki nem sérült meg a balesetben. A gödöllői hivatásos tűzoltók áramtalanították a roncsot, majd autómentő segítségével megszüntették a forgalmi akadályt – tájékoztatta szerkesztőségünket a Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője.
Csámpai Attila egy másik eset részleteiről is beszámolt, miszerint: felborult egy méheket szállító utánfutó az M3-as autópályán, Gödöllő közelében, a babati pihenőnél, május 24-én, a délutáni órákban. A harminc méhkaptár – kaptáronként hatezer méhvel – az út menti fás, bokros területre borult. Az összetört kaptárokból a rovarok kiszabadultak és a közelében rajzottak. A gödöllői hivatásos tűzoltók a felbolydult méheket porlasztott vízsugárral nedvesítették, ezzel segítve a méheszek munkáját a befogáshoz. A méheket egy másik trélerre felpakolták, továbbszállították. A műszaki mentés ideje alatt félpályás útzár volt érvényben az érintett útszakaszon. Fotó: PMKI Gödöllő HTP