Május 15-én a gödöllői képviselőtestület tagjai jóváhagyták a gödöllői önkormányzat által korábban életre hívott hat gazdasági társaság 2023-as gazdálkodási mutatóira vonatkozó beszámolót (mérleget).
Ember legyen alapján, aki képes a teljesség igényét szem előtt tartva kiigazodni a 2015 ősze óta húzódó, több milliárd forintos közpénzt felemésztő gödöllői városháza-projekt „kulisszái” között/mögött. Erre mi sem vállalkozunk, azonban időről időre újabb és újabb fejlemények, összefüggések bonyolítják vagy kibogozzák az erősen botrányszagú ügy szövevényes szálait.
A gödöllői képviselőtestület tagjai idén a június 9-én esedékes helyhatósági választás előtti utolsó tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 15-én 9 igen szavazattal és 4 tartózkodással elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2023. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
November közepén a Magyar Közút Nonprofit Zrt. szakemberei munkálkodtak Gödöllő több útkereszteződésében. Aki ekkor a frekventál csomópontoknál járt, hosszabb-rövidebb ideig várakozhatott, sőt, volt olyan is, hogy a sávlezárás miatt kerülnie kellett.
Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. kommunikációs osztályvezetője hírportálunk érdeklődésére azt a felvilágosítást adta, hogy a társaság váci mérnöksége Gödöllő lakott területén belül három helyen, a Tessedik Sámuel és a Táncsics Mihály utca, valamint a Szabadság téri jelzőlámpás forgalomirányítási csomópontokban kialakult burkolategyenetlenség miatt végzett burkolatjavítási munkákat. Ezen munkálatok befejezése után – a technológiára alkalmas időjárási körülmények fennállása esetén – a jelzőlámpás forgalomirányító készülékek forgalomfüggő működéséhez szükséges detektorhurkok helyreállítása következik. A detektorhurkok javítása után a jelzőlámpák alapértelmezett forgalomfüggő üzemmódja a forgalmi igényekhez jobban igazodó forgalomirányítást tesz majd lehetővé.