Ember legyen alapján, aki képes a teljesség igényét szem előtt tartva kiigazodni a 2015 ősze óta húzódó, több milliárd forintos közpénzt felemésztő gödöllői városháza-projekt „kulisszái” között/mögött. Erre mi sem vállalkozunk, azonban időről időre újabb és újabb fejlemények, összefüggések bonyolítják vagy kibogozzák az erősen botrányszagú ügy szövevényes szálait.
A gödöllői képviselőtestület tagjai idén a június 9-én esedékes helyhatósági választás előtti utolsó tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 15-én 9 igen szavazattal és 4 tartózkodással elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2023. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
December 1-jétől (hétfő) módosul a Pest Megyei Kormányhivatal kormányablakainak és a járási székhelyek okmányirodáinak ügyfélfogadási rendje. Erről a Pest Megyei Kormányhivatal Kormánymegbízotti Kabinetjének munkatársa tájékoztatta hírportálunkat. A változás érinti a gödöllői Városháza (Szabadság tér 7.) épületében található okmányirodát is, ahol a következő hónap első napjától az alábbiak szerint alakul az ügyfélfogadás rendje:
• Hétfő: 7 és 17 óra között • Kedd: 8 és 18 óra között • Szerda: 8 és 20 óra között • Csütörtök: 8 és 18 óra között • Péntek: 8 és 16 óra között
A Kormányhivatal illetékesei kérik, hogy az új ügyfélfogadási időben is forduljanak bizalommal az ügyfélszolgálathoz, ahol magas felkészültségű munkatársak segítségével intézhetik hivatali ügyeiket.