Május 15-én a gödöllői képviselőtestület tagjai jóváhagyták a gödöllői önkormányzat által korábban életre hívott hat gazdasági társaság 2023-as gazdálkodási mutatóira vonatkozó beszámolót (mérleget).
Ember legyen alapján, aki képes a teljesség igényét szem előtt tartva kiigazodni a 2015 ősze óta húzódó, több milliárd forintos közpénzt felemésztő gödöllői városháza-projekt „kulisszái” között/mögött. Erre mi sem vállalkozunk, azonban időről időre újabb és újabb fejlemények, összefüggések bonyolítják vagy kibogozzák az erősen botrányszagú ügy szövevényes szálait.
A gödöllői képviselőtestület tagjai idén a június 9-én esedékes helyhatósági választás előtti utolsó tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 15-én 9 igen szavazattal és 4 tartózkodással elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2023. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
Nem volt jó hatással az erős szél a vasúti közlekedésre városunk környékén. A Mávinform tájékoztatása szerint a késő délutáni órákban rádőlt egy fa a Sátoraljaújhelyről a Keleti-pályaudvarra tartó gyorsvonatra Gödöllő közelében. Szerencsére, senki nem sérült meg, de hosszú órákig késéssel közlekednek a szerelvények a Budapest–Hatvan–Miskolc vasútvonalon.
A gyorsvonatra akkor dőlt rá a termetes fa, amikor elhagyta a gödöllői állomást. A vasúttársaság és a katasztrófavédelem szakemberei hozzáláttak a fa eltávolításához, hogy szabaddá tegyék a pályát, és megvizsgálják a felsővezetéket. A munkálatok idején a szerelvények az érintett szakaszon csak egy vágányon közlekednek, ami 20-25 perces késést eredményez. A menetrend szerinti közlekedés előreláthatólag az esti órákra állhat helyre.