Ember legyen alapján, aki képes a teljesség igényét szem előtt tartva kiigazodni a 2015 ősze óta húzódó, több milliárd forintos közpénzt felemésztő gödöllői városháza-projekt „kulisszái” között/mögött. Erre mi sem vállalkozunk, azonban időről időre újabb és újabb fejlemények, összefüggések bonyolítják vagy kibogozzák az erősen botrányszagú ügy szövevényes szálait.
A gödöllői képviselőtestület tagjai idén a június 9-én esedékes helyhatósági választás előtti utolsó tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 15-én 9 igen szavazattal és 4 tartózkodással elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2023. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
A rendelkezésre álló adatok alapján szeptember 24-én 16 óra 43 perckor egy hölgy gyalogosan közlekedett Gödöllő lakott területén belül, az Erzsébet-parki HÉV-megállónál. A gyalogosok számára kiépített vasúti átkelőhelyet a park irányából a 3-as főút felé közelítette meg, de ezt – a helyszínelés során feltárt adatok szerint – figyelmetlenül tette.
A fénysorompó tilos jelzése ellenére a vasúti átjáróba lépett, ahol a jobb vágányon, a gödöllői végállomásról Budapest Őrs vezér tere felé haladó, képen látható, 1063-as járatszámú HÉV-szerelvény elütötte. A baleset következtében súlyos, 8 napon túl gyógyuló, életveszélyes sérüléseket szenvedett hölgyet az Országos Mentőszolgálat szakemberei a fővárosi Állami Egészségügyi Központba szállították.